Като взех колата бушона беше изгорял по книжка го дават 20А,
смених го имаше резервни изкара и няма и 2 часа и изгоря.
Сложих пак 20 А пак изгоря
сложих 30 А изкара 2 седмици и пак изгоря. Купих бушони 30 А
хубави една шепа викам ше я караме така, да ама не като се включиха тез чистачки та няма спиране
без значение на контакт ли е не е ли, постояно зацепени. Спирането ставаше с махане на бушона,
обаче същата вечер и клаксона се пусна сам без причина та и на него махнах бушона
.
Закарах я на майстор човека каква 75-ца гласи
, ама това друга тема. Та гледа я човека каза
било е намокрено бушонното табло от там е проблема търси той ново 2-ра ръка табло ама не намери,
уж исуши старото табло монтира го и една седмица нямаше ядове до днес
Историята е същата,
само как сложа бушона и той изгаря.
Някакви идей?
П.П.
Гледах я миналата неделя от къде може да се мокри евентуално таблото и единственно ми дойде на акъла
да е от маркуча който отива към задната чистачка той минава точно над бушонното табло
.
Затова спрях водата към задната чистачка
смених го имаше резервни изкара и няма и 2 часа и изгоря.
Сложих пак 20 А пак изгоря

хубави една шепа викам ше я караме така, да ама не като се включиха тез чистачки та няма спиране
без значение на контакт ли е не е ли, постояно зацепени. Спирането ставаше с махане на бушона,
обаче същата вечер и клаксона се пусна сам без причина та и на него махнах бушона

Закарах я на майстор човека каква 75-ца гласи

било е намокрено бушонното табло от там е проблема търси той ново 2-ра ръка табло ама не намери,
уж исуши старото табло монтира го и една седмица нямаше ядове до днес

само как сложа бушона и той изгаря.
Някакви идей?
П.П.
Гледах я миналата неделя от къде може да се мокри евентуално таблото и единственно ми дойде на акъла
да е от маркуча който отива към задната чистачка той минава точно над бушонното табло

Затова спрях водата към задната чистачка

Comment